"Spökafton"

Idag är det onsdag och denna onsdag kommer innehålla tvätt, tvätt och åter tvätt...
Ska kika lite på "Det Okända" oxå, tycker det e lite spännande. :)

Igår hade jag lite fotbollstjejer på besök i form av en Anna, Petra och en Therese. Så himla kul att träffa alla igen!
Petra har jag t ex inte träffat på huuur länge som helst! :)
Vi har stora planer på att dra igång ett innebandylag i korpen. Tror vi kan bli riktigt farliga i serien nämligen. Haha*

Kan inte fatta hur fort veckorna går, nu är det onsdag, snart torsdag.. Sen äre det helg igen liksom?
Fattar inte.. Men men, skönt på ett sett oxå såklart, men helgerna får ju lika fort tyvärr så..
Aja, jag bara yrar..

Ska kolla med mor min vilka singstar skivor de har, måste fixa det inför lördag. :)
Undrar om man ska varna grannarna med en liten lapp i trappen?
Åsa sjunger nämligen hellre än bra. ;)

Nått mer inna jag avslutar? Jo... Ska springa in på Viking nån dag snart o prata med dem om min tattooooo...
Så sugen såå! Har ju gått en tid nu sen sist o jag har börjat glömma hur ont det gjorde, tur det! *hehe* ;)

Nae nu ska jag ta några sista krafttag innan det bär av hemåt.

Pussa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback