Skallebank..

Vaknade imorse med sån sjuk huvudvärk, orkade inte åka till jobbet utan har legat i sängen tills nu..
Så konstigt det kan vara egentligen. Igår gick jag hela dagen utan att vara lessen över mormor. Det kändes som om det inte hänt typ.. Sen igår när jag skulle sova då kom det, gud vad lessen jag var... Precis som om allt jag trängt undan under dagen bara kom på en gång. Usss.. :´(
Men det är väl så det är, det går upp och ner liksom och det får väl göra det..
Begravningen är den 28:e i Slaka. Ska bli skönt när den är över...

Känner mig väldgt seg idag, har fortfarande ont i huvudet och mina ögon är igensvullna... Ska ut o gå en sväng tänkte jag, kan vara skönt.

På tal om det, jag o mamma var ute o gick i vidingsjöspåret igårkväll med stavar. Har varit lite skeptisk mot stavgång men det är faktiskt riktigt jobbigt om man tar i. :) Har lite träningsvärk idag tom! ;)

Ska fixa lite o äta nu, må så gott!


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback