Lyssna och njut...



image34


När staden snöat över och gården blivit vit,
då vet du att jag drömmer jag drömmer mig hit

när allt snöat över och gården blivit kall,
då vet du att jag drömmer för det är snö, snö, som moln överallt.


Då vet du att jag finns, att jag finns kvar hos dig,
trots att vi alltid springer är jag där du vill ha mig

om du inte hör mig, om du inte gör så ska jag sjunga för dig så högt så du hör

Jag älskar dig, så högt som jag når


Hur stor tror du att längtan kan växa.. om vi är fria

Hur länge tror du?

Som man har gömt, jag som man har gömt

men jag har inte glömt

dig..


Och hungern den sitter i rösten och inte i magen

i rösten, därför är vi tysta om saken.

Så högt som jag når

Jag älskar dig, det är så..

"Laleh- Snö"

Så vacker så...

_____________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback