Lunch

Halloj,

Proppmätt efter en macka från subway, men oh så gott det är. :)

Tog mig lite lite sovmorgon imorse, skööönt... Kan sova hur mycket som helst känns det som.
Igår blev det inte många knop gjorda, jobbade och efter det umgicks jag med teven hela kvällen. Gutten trillade in lite senare under kvällen med en lite godispåse, jippiii! :)
Somnade halvsent o vaknade halvsent. :) Skönt somsagt.

Ikväll ska jag träffa lite Kenty-tjejer! Ska ses hemma hos mig vid sex tiden. Ska bli så kul!!
Shit vad man kan sakna den gamla goda tiden med fotbollstjejerna. :) Vår cup i Danmark, alla träningsläger och när vi regerade i serien.  :D

image22




Mår lite bättre idag, det var riktigt tungt igår med tanke på mormor min.. en jag har bestämt mig för att det är ok att vara lessen och det är helt ok att vara glad oxå, även om man borde vara lessen.. Aja, ni hajjar... Man ska va som man känner sig helt enkelt, det är det bästa.. Funkar inte att trycka undan känslorna utan de får komma när de kommer.. Igår var jag lessen, idag är det bättre, solen skiner och det är skönt. Punkt. :)


image23


Nu ska jag fortsätta jobba lite, hade fint!


Puss

/å*   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback