Little low..

Jaa så vare måndag igen, jippijej!!

Helgen har varit skön, i fredags var jag ledig med så det blev lite långledigt.. :)
Hängde med bror min på stan, köpte lite småprylar iaf och en liten present till Oscar.. ^^

På kvällen lagade jag och älsklingen mat, flygande Jakob bidde det och det var verkligen hur gått som helst, underskattad maträtt det dära. :)
Lördagsförmidagen spenderades med gutten, sen fick jag migrän, Kul.... Låg i sängen ett bra tag tills det släppte lite, sen koll<de jag film med brorsan, fia o pappi, "Ghostrider" och "Lilla kyckligen".. Ghostrider är förövrigt den töntigaste filmen jag sett. Vad tänkte Nicolas Cage med??? Lilla kyckligen e ju kanske hur söt som helst bara. :)

Oscar trillade in eftersitt krogbesök me boysen och vi satt uppe och snackade om ditten o datten lääänge. :)
Jag vaknade trots det, pigg o glad igår morse, va uppe o diskade o städade i lägenheten.
När hjärtat vaknat kikade vi på film, på kvällen blev det mera teve, daimglass o semlor.. ;) Vi tjuvstartade lite, we know...

Idag har det varit lite småtufft, hälsade på mormor på lunchen och jag har aldrig sett henne så dålig, är nog inte långt kvar nu tyvärr..
Mår pissigt nu, men vad gör man? Vore ju sjukt om man inte vore lessen..?

Ska dra mej hemåt nu, har gjort mitt för dagen här..
Hem och samla krafter...

Ska bli kul nästa helg iaf, då blire käk med oscar, brorsan o fia o lite karaeoke.. :)


Puss på er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback