Tjugotre och fyrtio.

Imorgon är det tisdag och efter det äre slut med InfoCare för min del.
Känns bra, pirrigt och framförallt nödvändigt!

Behöver se mig om, uppleva nya saker och ta mig ur bubblan som jag suttit i alldeles förlänge.

Nästa år ska bli ett toppenår.

Jag ska se möjligheterna istället för alla hinder. De motgångar jag kommer att möta ska jag i slutänden lära mig något av. Jag ska våga leva mer än vad jag gjort hittills och sluta oroa mig över saker. Jag ska flytta. Jag ska utvecklas. Jag ska göra nya saker som jag kommer känna mig stolt över. Jag ska resa. Jag ska börja se min egen förmåga att förverkliga mina drömmar... (och göra det oxå!) 

Word! ;)





Har varit hos bror min ikväll och fikat lite. Han fyllde ju somsagt år. :) Av mig fick han en omelett-stekpanna som man kan stänga och sedan vända på, så att man lätt kan steka en omelett helt enkelt. ^^
Han fick även en handkontroll till sitt x-box, en blender, fallout 3 (spel), el-tandborste... Ja det var väl de tror jag. :)

Nu ska jag plumsa isäng, höll på att inte ta mig upp imorse så trött var jag.
Annat blire imorrn, kanske. ^^

Sleep tight! :)

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Skräcködlor kallade man förr starka och modiga kvinnor-precis som du o jag;)

2008-12-30 @ 09:48:40
Postat av: Åsa

Haha se där! ;)



Söt du e gumman!



PussPuss*

2008-12-30 @ 10:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback