"Santa-night in the alley"

Japp, den årliga "tomte-natta" i gränden (eller har det bytt namn till "Leo"?) i kväll.
Ska ränna runt med Mallan Borg o leta julklappar o kanske nått fint till mig själv.
Sitter just nu och vässar armbågarna för folk brukar vara mer eller mindre hysteriska och sliter och river efter varenda nedsatt pryl.. Sån är inte jag.. tss... ;)

Kommer ihåg för ett par år sedan då brandlarmet gick. Jag var på övre planet och det tog lång tid innan vi kom ut. Det var bara falskt såklart, men det var väl tur annars hade väl minst 30% av alla julhandlande blivit innebrända.. Hemska tanke..
Sällan man tänker på sånt men det kan verkligen gå illa om det inte finns korrekta utrymningsvägar och nödutgångar.
Nu har de ju byggt om hela alltet så det fungerar förhoppningsvis bättre nu.

Sitter och klurar på julklappsinköpen för 2008. Har lite små idéer men oftast vet jag vad jag ska köpa först när jag ser det.
Ska försöka att köpa praktiska och bra julklappar istället för att bara köpa nått för köpandets skull.
Blir lite mer mening med det då..

Nu ska jag jobba en timme till, sen ska jag hem o tagga inför en kväll på gränden..

Be there or be square! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback