Modebloggar (för första ggn i mitt liv...)

Hellooo!

Nu ska jag va lite poppig och modeblogga lite.. B-)



Underställ Inköpt på Jula för 199 kr. Svart fleece, himlans läckert.. ;)



Vit skidjacka och rosa/röda skidbyxor (med hängslen) i thermo-material. Båda av märket Everest. Inköpta på Stadium men vet inte priset då det är en "tidig julklapp" från Pappi. :)



No Makeup, ögon i kors och tovigt hår.. ;)



Som ni märker e jag grym på att just modeblogga. Kanske ska ta tag i det ordentligt och ta över, visa vart skåpet ska stå! Finns ju verkligen inget annat som är mer intressant än tyg i olika färger på en kropp.
Ok det e kul att hänga på Gina men såååååååå roligt är det inte... Jämt.. :)
Finns mycket annat att skriva om om man nu ska blogga, iaf i min värld..
(Tror ni jag tycker att förmånga bloggar om enbart kläder..?)  :)

Aja, nu vet ni iaf hur jag kommer se ut när jag glider ner för backarna i fjällen i jul! :)

Skämt o sido..


Kvällen har bestått av besök på Jula då, såklart.. ;)
Efter det har jag slappat ner mig rejält i soffan och kikat på Tv. (Bonde söker fru..)
Nu kollar jag på debatt på svt1. Ganska intressant, framförallt när det blir lite hetsigt.

Imorgon ska jag bjuda på smörgåstårta på jobbet. Har köpt en megastor för tolv personer så att alla blir mätta o belåtna. :) Jobbar visserligen två dagar innan nyår, men eftersom endel har ledigt då så passar jag på att bjussa på fikat imorrn istället. Har lurat i folk att det är den godaste smöggen man kan äta (görs i kafeterian på Bofors underwatersystems i Motala) så förväntningarna är skyhöga... :) Jeje, blir nog bra, för den e verkligen kalasgod!


Måste städa mitt skrivbord med och ordna allt så att Ulrika kan ta över mina arbetsuppgifter när jag slutat.
Inte för att det är så avancerat i sig, men det är ju bra att ha ordning och reda på alla papper o annat hon kan tänkas ha nytta av.

Ne nu ska jag mysa vidare, blir sängen snart oxå..

Hade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback