Lunch taaaajm!

Har åstadkommit mycket på förmiddagen.
Har hunnit rapportera till Acer samt kollat upp lite ärenden jag fick över telefon igår. Skönt...

Nu väntar en eftermiddag av telefonsamtal och lite massage! Nice.. ;)
Ska faktiskt unna mig att gå hem tidigt idag. Brukar nämna att jag är trött men imorse var det på gränsen till sjukligt.
Värre blir det när man mitt i all trötthet ska hitta nått att ta på sig.
Ungefär nu, vid lunchtid har min hjärna vaknat på riktigt och jag ser till min fasa vad jag lyckats med..
Ok, jeansen e snygga men hallå? Luvtröjan var snygg en gång, när den köptes. NU har den tappat formen helt efter alla tvättar. (Den e vit..) O mitt hår... Haha! Luggen stod åt alla håll så på med diadem bara o sen nån knut/boll/ruffs i nacken...
Känner mig som ett ärke-härke med andra ord..

Låter kanske töntigt men man mår ju bättre om man orkar vårda sitt yttre... O det orkade jag definitivt inte imorse..
Det innebär inte att jag skulle stå o sminka mig i timmar, för det anser jag inte behövs men somsagt... "Platt-tånga" luggen o hitta annan tröja osv är ju inte för mycket begärt... Tycker jag nu... När jag vaknat till.. :)

Ne, ska hem skapligt, ta mig en dusch, fixa en hårinpackning o sen bara hänga framför teven i myskläder hela kvällen.
Ska ha en Åsa-kväll med andra ord. :)

Just de, kan ju meddela att "lussebaket" igår gick bra! Det var jag, mamma, Lasse och Fia som stod för baket. Det blev mest vanliga "lussekatter" och släta runda bullar. Bror min gjorde ett par sniglar och jag fick till en kyckling!? Ni vet i stil med sånna dära hundleksaker med lång hals och långa ben.. :)

Kom hem sent, för vi åt även där och pappa kom och hämtade mig strax efter kl 23.. Han tyckte att bilen skulle tvättas så det gjordes på vägen hem.. (Halva priset på macken, yey!) Ren blev den men sent blev det.. :)

Ska läsa lite nyheter nu innan telefonerna börjar ringa!

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback