Dan före dan före dan före dan.. osv....

En vecka till jul..
Dax att köpa underställ och tvätta lite kläder för på söndag bär det av till fjällen! :)
Första gången jag inte firar jul hemma... Ovant men väldigt skönt. Behöver komma bort lite och byta miljö känner jag..
Hade varit konstigt att varit hemma med, eftersom både mormor och farfar saknas.. :(

Hur som helst, ska bli riktigt nice att få åka lite skidor med.. Hoppas på fint väder med mycket sol! B-)




Mår rätt bra idag måste jag säga förutom att jag har ont i halsen..
Brorsan ligger hemma och är sjuk och jag misstänker att han kan ha smittat mig.. :(
Men men, det går över tills jag gifter mig, som allt annat.. :)

Ikväll är det superduper för först är det Bonde söker fru o efter det är det Leilas Jul! :)
Jag ska sitta bänkad med pepparkakor och julmust.. :)

Annars blire bara jobb idag, ska nog gå hem skapligt iom min onda hals.. Inte skönt o babbla i telefonen fem timmar då... :S

Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Jag ska göra som du gums...bara mysa framför tvn..e nämligen dunder förkyld:(slår en pling sen Puss

2008-12-17 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback