Some updates...


Helgen har varit lagom lugn.
Lördagen spenderades i Klevsfall hos mamma som fyllde år.

Igår tog vi det bara lugnt. Tror inte vi gjorde nått egentligen. :)
Jo, vi hyrde film och köpte godis!
Vi såg "No country for old men" och se den säger jag bara!
Den var riktigt bra!

Idag regnar det ute som bara den.. Kallt är det oxå. Trodde inte vädret kunde ändra sig så mycket på bara några dagar.
Brorsan o Fia åker till Turkiet på lördag. Avis avis e jag! :) Men men, vårt kommer....




Oscar far till Norge nu i veckan och ska leta lägenhet där med hans kompis.
De kommer att jobba där i ett halvår för att tjäna ihop pengar till resan.
Kommer självklart att sakna honom massor men tiden går så fort och vi kommer att turas om att åka till varann så jag tror det kommer gå alldeles utmärkt. Tjoflöjt säger det bara så är det februari och Thailand en månad.. B-)
Helvete vad skönt det kommer bli!
Kommer med andra ord att hänga endel i Oslo under hösten.
Ska bli mysigt då jag inte varit där tidigare.. :)

Nu ska jag kolla lite nyheter tänkte jag innan rasten min e slut.

Hade flott!

Puss*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback