Sent.. igen.. :)

Att det ska va så svårt att sluta va nattuggla..?
Imorrn blir det väl inte bättre heller när jag ska till Tessan o kolla film..
Men men, så kan de va. :)

Har fikat med Mallan ikväll på stan. Regnet öste ner när jag gick dit och när jag gick hem.... :(
Kan meddela att kläderna mina hänger på tork i badrummet i sällskap av mitt paraply samt skor. Bra där... Den svenska sommaren... Är den slut nu tro?

Fikan var iaf himla trevlig. Satt och flinade åt ett par som satt och småhånglade lite hela tiden..
Kan bli lite löjligt kan jag tycka. Det passar sig inte på ett café att sitta tätt omslingrade sådär... Nae, Get a room som man så klatchigt brukar säga. :) Lite pussar e ju inte fel eller konstigt men ja, ni skulle sett dem... Här vare andra bullar... :)


Klar för fika! :)


Imorgon är det onsdag, fast för mig är det som torsdag egentligen eftersom jag tagit semester på fredag. :)
Ska hjälpa gutten min med flytten till Norge. Har precis bokat tågbiljett hem till Linkan på söndag.

Kan passa på att slänga in två kort på mina tussar oxå! (Har äntligen kunnat föra över lite kort från mobilen..)


Lillebror Billy♥



Storebror Svante♥

Skönare tissar får man leta efter.. ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen, Hjärtat mitt skulle ringa upp snart....  :)

Sov så gott och dröm sött allesammen!


Pöss*


Kommentarer
Postat av: mallanballan eson

hehe...lite kul för en wannabe-norska som jag att du kallar dina husdjur för tissar! fråga din blivande norrman vad det betyder over here...;)

2008-08-14 @ 00:00:25
Postat av: Åsa

Nee vad säger du? :) Hehe* Säkert nått snuskigt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback