Resultatet...

Kom hem med lite smått faktiskt! :)

2 hemlisar dock som jag inte kan nämna än... ;)

En låda med 6 olika tvålar man fick plocka ihop själv, stil à la "Lush" → 120 kr! :)
En låda med mums mums, den e såklart given när man går på marknad...
Lite go rökelse för billig penning... Samma på Indiska kostar säkert det dubbla.

Hur som helst, det var ett lyckat besök och ett bra initiativ av Malin. :)
Efter det åkte vi tillbax till stan o käkade. Stan kryllade av massa små "gymnasienollor" som bland annat badade i fontänen på stora torget. E inte det förbjudet numera btw?
Kallt lär det varit för dem iaf för nu har hösten kommit. Vet inte hur många gånger vi klagade på under kvällen att det "blitt så kallt." Bara att inse att nu åker höstjackan fram snart, och det blir absolut inga mer leggings för min del...
Såg en människa med mössa på bussen tom....!  <:o)

Slänger in ett kort på min nya frilla som jag tog nyss med webcamen. Nu är jag officiellt blond tror jag endå... DOCK mörkare i underhåret så helheten upplevs kanske inte sådär jätteljus. Men det e så jag vill ha det så. ;)



När vi endå är inne på ämnet bilder så har jag funderat på en sak.
Det finns ju ganska många modebloggar ute nu och jag har märkt en grej.
"Dagens outfit" är ju ett återkommande ämne i mångas bloggar och idén i sig e ju ganska kul. Inget ont om det med andra ord. :)
Men en sak förbryllar mig..
Det finns en "pose" som vissa kör med..




Inget ont om just fenomenet "dagens outfit" alltså men ja. Jag undrar endå varför fötterna alltid ska peka innåt? :)

Nae nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon o fixa Maddes burr!

Tack Malin för en kul kväll! :)

Sov gott!

PössPöss*


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha vad kul med pose-grejen, har jag inte noterat! :) Fin du är i håret med!! Ang. kissen så känns det redan bättre, hämtade "Arapaho" igår med far. O han piper, spinner o har sig ;)

Så tredje gången gillt då får man tänka!

Ha en trevlig helg! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback