Lugn och lite funderingar...


Allt är tyst.. Sitter hemma i köket och myser framför "datan". :)
Har varit hos pappi och ätit. Vi gjorde hamburgare, mumma var det.. Åker hem ibland sådär, tycker det är himla skönt faktiskt. Där finns ju badkar med man kan låna o bubbla i.
Perfekt avkoppling efter en stressig vecka.. :)


Grannen började spela nån form av punk/rock förut. Han är nyinflyttad har jag förstått, "vägg i vägg"..
Jag har ingenting emot att man spelar musik, inte heller punkig sådan.. Bara man inte gör det jämt och för högt. I mitt hus är det nämligen pappersväggar och har grannen fest så är man liksom medbjuden vare sig man vill eller inte. Förfesten landar liksom i det egna vardagsrummet. 
Ok, jag är inte helt oskyldig heller på den fronten men det är alltid tråkigt om grannens fest infaller då man vill ha en skön hemmakväll framför en film..
Aja, blir nog bra det dära... Man är ju ung fortfarande.. ;)

Sitter o klurar lite förövrigt... Vill ju bli nått...
Eller va fan, jag är ju nått redan, men jag vill ju utbilda mig och komma någonvart..
Frågan är bara vad jag vill göra...?

Har vänt och vridit min hjärna många gånger utan resultat. Kanske är det för att jag helt enkelt kan tänka mig att jobba med väldigt många saker? Kanske inte kan gå och vänta på mitt "kall" utan jag kanske helt enkelt får köra på en av de många sakerna jag skulle kunna tänka mig... Man måste våga lite här i livet somsagt.. ;)

Lite av det jag klurat på råh... (Bara så ni fattar hur jag tänker...)

  • Veterinär
  • Djursjukvårdare
  • Spa terapeut
  • Sjuksköterska
  • Barnmorska
  • Ambulanssjukvårdare
  • Psykolog
  • Socionom
  • Florist
  • Resekonsulent
  • Syokonsulent (För att hjälpa folk som jag själv)
  • Tandsköterska
  • Tandtekniker
  • Tandhygienst
  • Arbetsterapeut
  • Designer (av nått slag)
  • Jobba på flyplats "som en sån dära med orange väst och som har walkie-talkie" (verkar tufft)  B-)

Kan nån bara välja åt mig...? :)

Kan ju iofs tänka såhär att det är vore värre om jag inte haft nån lista alls..
Nu har jag ju en massa idéer så nått borde det ju bli utav mig någon dag tycker man.

Men egentligen ska det väl räcka med att bara vara Åsan... Eller?
Norpar ett citat av min Jojjo- "Det löser sig alltid för snälla människor..."

Jag kan nog vara lugnt med andra ord... ;)

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback