...

Systemet ligger nere, det ante mej...

Ta mig härifrån, någon?

Regnet fullkomligt öser ner...
Ser fram emot att cykla hem sen, NOT!

E ju ett par timmar kvar visserligen så det kanske slutar.. Kanske...

Ska mysa med Mallan Borg ikväll, blir en fika på stan...
Har inte träffat henne på ett tag nu då hon varit bortrest så det ska bli skojs!

Tessan messa förut oxå och ville ha med mig på bio. :)
Vi ska se The Dark Knight på torsdag.. Hört att den ska va riktigt bra...
Synd bara på Heath Ledger, such a waste.... :(
Småbarns pappa och på toppen av sin karriär som skådespelare.



Madde ska på bröllop på lördag så jag har lovat att fixa håruppsättning på henne.
Vi har inte pratat så mycket om hur hon vill ha det. Lika bra att hon bestämmer kläder först så är det enklare att bestämma frisyr sen när man har en helhetsbild av allt.
Blir nog lite klassiska lockar iaf, antingen sätter vi upp hela, eller så får lite falla ner över axlarna. Hon har ganska långt hår så det blir säkert bra.
Älskar att fixa andras hår, smink o sånt... :)
Många tycker jag borde blivit frisör eller makeupartist...
Ytterliggare två yrken jag kan lägga till på min lista över "potentiella framtidsplaner"...

Inom en snar framtid kanske det blir flytt till Norge iaf... Och det är alltid nått om det nu blir så..
Bra pengar, bra erfarenhet och sambo med min älskling... ♥
Igår hade han jobbat 8 till 8... O jag som tycker att vanliga arbetsdagar kan vara krävande.. :)
Men han är duktig och jobbar hårt, och det kommer att löna sig.. ;)

Nu ska jag återgå, hoppas på att saker och ting funkar...

Pöss Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback