Back @ wörk


Sitter på jobbet o tycker synd om mig själv.. :)
Nae vars, men har himlans ont i min lilla nacke. Ska jaga rätt på massören på jobbet så jag får lite bukt med det hela.

Annars då? Ikväll ska jag träffa Fia en sväng.
Hon o brorsan och två kompisar till åker till Turkiet på lördag, skönt skönt... B-)

Oscar e på väg till Norge nu för att leta lägenhet. Hoppas de hittar nått så att de kan komma igång o jobba snart.
Han kommer hem på lördag kl 03.30 med buss..
Känns som om jag kommer försöka åka tåg till Oslo för buss låter seegt. :) Blir säkert nån tur med buss med men jag lägger hellre lite extra pengar på tåg om det inte skiljer tokmycket i pris. Man har ju iaf möjlighet att röra sig på ett tåg o sådär.. Ska kolla flygmöjligheter med tänkte jag.. Yeye, det blir nog bra. :)

Ska återgå till mailen nu tänkte jag.. Har en hel del att bita i nu när jag varit hemma två dar..

Hade fint!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback