Update!


Howdy!

Helgen var kanon, spenderades i Sthlm med Jojjo och Mallan. Åkte dit tiiidigt i lördags morse. Jag o Malin sov som grisar så resan dit gick fort.. ;)
Var framme strax innan lunch och hann med en sväng på stan innan vi begav oss till Jojjo.
Kvällen spenderades hos Maria som fyllt år, där var även Emelie och Bea. Det börjades tidigt vill jag lova, kl 17.00 tog Åsan sitt första glas, kvällen skulle bli lååång med andra ord. :)
Skippade innerstaden denna gång och begav oss till "Garbo" i Sundbyberg. Stället var riktigt bra med flera dansgolv, skönt folk o bra musik.

Var sjukt trötta när vi kom hem, var ju självklart tvugna att trycka i oss lite mackor innan sängång.
Vad gör man? Jo självklart drar man på sig sina snygga "Thai-brallor", stövlar in i köket och blir totalt utskrattad av lilla Jojjo som ligger på golvet och flinar och undrar "vad det är för scharång" jag har på mig. :)
Kan hålla med om att jag såg ut som ett härke och att jag hade brallorna i farfars-höjd men vad gör man? Hahahaha!
Gick sen o la oss o somnade i en hög på direkten. ZZzzzzz

Vaknade hyffsat tidigt av nån anledning trots föregående kväll. Solen sken så det var bara att springa ut o lapa åt sig så mycket man kunde. Blev frulle i trädgården med andra ord. ;) Hur skönt som helst. Man har nästan glömt hur skönt det är!

Kom hem vid halv åtta på kvällen, träffade gutten min som varit i Norge under helgen. Myyyyyyys....  B-)

Igår var man tillbaka på jobbet, lagom trött efter helgen men framförallt pgr av att det nu är sommartid. Shit vad mycket en timme kan göra alltså!
Igår kväll vankades det hockey på teve, och vad händer? Jo.. LHC är nu i SM-final! I år ska vi fasen vinna, finns inget annat, så dä så!!

Nu måste jag återgå till jobbet mitt, bilder från helgen kommer..
(Men inte det dära kortet på dej Malin, jag lovar!)  hihi*


Hade fint!

Puss*


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, tackar evigt :) Tror fan jag skulle vinna en Sverigetävling med det kortet.. Ojojoj, så det kan bli! Har du tråkigt så vet du ju vad som livar upp iaf:) Kan nog bli ett par roliga hippiekort i helgen också;) Puss på dig o tack för en mysig helg

2008-04-01 @ 16:08:20
Postat av: Åsa

Hihi! Klart det blir de gumman! Måste ses o fixa våra outfits! Imorgon kanske? Slår dej en plingeling ikväll så får vi styra upp det hela.. Kommer att bli riktigt snygga har jag på känn.. :)

2008-04-02 @ 08:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback