Sun is shining, the weather is sweet, yeah....

Fredag eftermiddag.. Najs... B-)
Solen skiner och jag har precis fått en jacka från Acer eftersom vi e så himla duktiga på vårt jobb.. ;)  Weehey!

Skönt att det är fredag, skriver det varje fredag känns det som men det blir ju så.. Man e allt lite sliten mot veckans slut. Imorgon är det hippiefest i Norrköping. Studentsittning och Mallan bjöd med mig. Igår var vi på myrorna och letade hippiekläder och jag gjorde riktiga fynd. ;) Nu behöver jag bara ett hårband/scarf sen är jag komplett. ;)

Efter det gick vi en sväng runt ån, så skönt. Solen sken och fåglarna kvittrade. Underbaaaart!
Kom hem och däckade i soffan, gutten min kom förbi med en påse chips och en fanta. Det moffade vi i oss och sen vare bums i säng.
Tänkte att jag skulle vara pigg i morse men icke. Lyckades iaf ta mig till jobbet så att jag var här halv åtta.. Alltid nått. :) De pratade om trötthet på Rix FM och det har att göra med att vi bytt till somartid. Det är ganska vanligt att man e tröttare första veckan. Jag ahr verkligen kännt skillnad. Tar mig knappt upp på morgnarna liksom. Men ja, det lär ju bli bättre med tiden iaf.

Ska ev. träna efter jobbet idag, måste ta tag i det igen, rent energimässigt skulle jag behöva det iaf! Man blir ju piggare av att träna så det e bara att sätta igång.

Nu ska jag fortsätta jobba lite.

Ha en fin dag!

Puss

/å*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback