Mitti veckan

Mitt i veckan är det.. LHC har match ikväll och jag funderar skarpt på att se den i Cloetta Center, de ska tydligen ha storbildsteve där.. E ju nästan som att se den "på riktigt". B-)

image49 
Tjejjen har självdistans.. ;)



Igår hittade jag en cykel jag ska hämta imorrn. En blåååå! :)
O Fan ta den jäveln som skulle försöka sno den.. Då blir Åsan inte rolig kan jag lova... *morr*
Ska köpa ett megasuper-lås så de kan ju gott försöka, lycka till säger jag.. ;)

På fredag blir jag ett år äldre oxå, 24 år.. Tänka sig.. Ett år kvar till 25... Sen går det bara utför.. hehe*
Ska unna mig en halv ledig dag, ska tattuera mig nämligen.. Weee* Som jag längtar!
Det blir en liten "tribal" jag gjort själv och den ska placeras på ankeln, vid fotknölen... Najs...
För er som känner mig vet ju hur min första ser ut, denna har samma stil, lite mjukare i formerna men endå en slags tribal. 

Efter det blir det hem o fixa, ska laga mat åt halva min familj. :) Resten firar mig på lördag i Klevsfall, hoppas på fint väder så man kan lapa i sig lite sol då!

Ja nått mer som hänt..?
Njae... :) Jobbet rullar på som vanligt, heybabberiiiba!

Nu ska jag jobba vidare hära!

Hade gött!


Ohhh, älskar min Oscar! <3  B-)


Puss

/å*


Kommentarer
Postat av: Bara Linda

Visste inte ens att du hade en första tatuering.. Du får visa dem när vi ses. :D
kramar

Postat av: Åsa

Ska bli! ;) Håll tummarna för mig imorgon! :)

Kram kraaam*

2008-04-10 @ 12:44:48
Postat av: Maléne

Hej gumsan! Hade du en bra födelsedag? Hur blev din tatuering? släng upp en bild vettja =)
Puss o kjams!

2008-04-14 @ 11:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback