Lovely!

From this moment life has begun
From this moment you are the one
Right beside you is where I belong
From this moment on...

From this moment I have been blessed
I live only for your happiness
And for your love I'd give my last breath
From this moment on...

I give my hand to you with all my heart
I Can't wait to live my life with you, can't wait to start
You and I will never be apart
My dreams came true because of you...

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment on...

You're the reason I believe in love
And you're the answer to my prayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams came true because of you...

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give From this moment
I will love you as long as I live
From this moment on...



image53

From this moment- Shania Twain
___________________________________________


Har haft en kanon helg! :)
I fredags myste jag och gutten framför teven.. <3
Drack vin och åt kex med ost.. Mmmm... ;)

I lördags hängde jag med Mallan och Jojjo. Det bidde hela kittet- mysbrallor, godis och chirre i soffan..
Var så kul att träffa dem igen, Mallan bor ju här men det är ju inte så ofta man kan hänga alla tre "som det var förr".
Jojjo, flytta hem!!! :D

I går åkte jag och Oscar till Rimforsa. Kikade på Rimforsas seriepremiär mot Hjulsbro och efter det åkte vi hem och grillade. Även där premiären för i år. Det blev fläskfilé, potatissallad, grillade tomater och mix av klyftpotatis och grönsaker i ugnen. Behöver jag säga att det var gött?? ;)

Nu är det måndag, igen, som vanligt... :) Solen skiner och jag har precis kommit in från lunchen. Har suttit ute med Madde och Elin och lapat sol. Så sjuikt skönt. Att man kan bli så glá av lite sol? Underbart är det iaf.. :)

Ikväll ska jag träffa Tessan och sen laga lite mat me älsklingen, måste fixa så man har matlådor till jobbet. Har varit lite dåligt med det och det blir så dyrt att köpa mat varje dag på jobbet.

Nae, time to work...

Hade fint i solen!

Puss*


Kommentarer
Postat av: Oscar!!!

Den låter är den bästa balladen... det vet du!!!!!!!
Love you Åsa...puss

2008-04-21 @ 18:33:14
Postat av: Åsa

Mmm den är jättefin... :)
Älskar dej med, du är den finaste människa jag träffat! PussiPussi*

2008-04-22 @ 07:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback