Lite uppdatering igen..

Yo!

Har inte skrivit nått sen förra veckan men jag har haft så mycket att göra.. Det har "gått i ett" som det så fint heter. :)
I fredags jobbade jag ett par timmar på förmiddagen, sen bar det av till Viking för gaddning. ^^
Blev hur bra som helst, ska lägga upp foto på det hela senare!

Efter det åkte jag hem och fixade inför kvällen, Pappa, bror, Fia och Oscar kom och firade mig lite granna. Åt Chicken Tikka masala med ris och grönsaker, mumma! :) Bjöds på icke hembakad tårta oxå.. ;)
Dagen var kanon helt enkelt, fick en massa fint, min älskling styvstartade kvällen innan.. ;)  Fick en skjorta och en massa saker från Bodyshop, bodybutter, scrub, tvål, showercream osv.. Det uppskattades väldigt vill jag lova!

I lördags åkte vi en sväng ut på kindabygden, först till Rimforsa för att mata lille Tage, o sen till Klevsfall. Blev firad där av mamma och Kjella! Åt god mat och speade spel, det var mysigt!
Somnade trötta som troll av all go mat..

I söndags bjöds det på lite mat i Rimforsa innan vi åkte hem, jag hade enhel del disk att ta hand om så det avr skönt att komma hem skapligt. Kikade på lite film och så på kvällen sen.

Nu är det redan onsdag, fattar inte vart dagarna tar vägen.. Vet att jag brukar skriva så ibland men det går ofantligt fort. Redan 16:e april liksom.. Dax att börja fundera på hur Valborg ska firas kanske?

Just det! Igår var jag Elin och Madde ute hos Davids pappa och mamma o kikade på deras valpar! Nio stycken bruna och svarta små flatcoated retrievervalpar... Mitt hjärta dansade kan jag säga! :)
Kommer ev.. kort på de oxå! ;)

Ikväll blir det mys med gutten min, längtar.... <3  Får se om vi orar se hockeyn, det var ju inte dödskul sist om man säger så.. Men men, kan bli nån film istället.. :)

Nu måste jag fortsätta jobba!

Hade gött!


Puss*





Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Så sött med hundvalpar :)

Postat av: Åsa

Ja de var underbara! :)

Hade så gott!

2008-04-16 @ 10:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback