Dålig fantasi...

Kom inte på nån överskrift, aja.. Så kan det vara.. :)

Sitter på jobbet nu och myser- det är ju FREDAG! :B

Ikväll blir det mys med Fia hemma hos henne.. Ska bli skönt att ta en riktig slapparkväll efter veckan som gått.
Känner för att äta massa massa godis, främst då geisha.. ;)
Håller mig faktiskt borta från sånt i veckorna numera, känns bra... Måste ju tänka lite på beachsäsongen som stundar.. B-) Hehe*

Igår åkte jag, bror och mor iväg på en lite utflykt.. Eller ja, utflykt vet jag inte. Var mera ett litet äventyr. :) Hade hyrt släp för vi skulle till Motala och hämta en soffa som brorsan skulle köpa. Lillen flyttar ju hemifrån om en dryg månad. Shit vad tiden går asså!
Gick iaf väldigt bra, mamma fick panik endast en gång då vi var tvungna att stanna och kolla så att släpet satt som det skulle. :)
Drabbades tyvärr av världens skallebank så när jag kom hem åt jag lite, sen la jag mig i sängen och kollade på Efterlyst. Var lite extra otäckt den här gången tyckte jag. De pratade om Engla och om hur mördaren kan ha begått fler brott. De tog även upp ett fall där en 19 årig tjej blivit mördad av en svart taxi chaufför i helgen i Paris. Jag bara ryser när jag tänker på hur mycket sjukt folk det finns.. Huuu.... :(

Somnade till lite men vaknade när gutten kom hem. Han hade varit och kikat på AIK-Djurgården på The Champs. :)
Skulle vara riktigt skoj att se en sån match på plats nångång, får bli det nästa gång tycker jag!
Jag har sett IFK Norrköping nån gång vet jag, men annars har det mest varit Hockey.

Nae nu ska jag återgå igen här..
Ha en toppenskön dag!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback