12.46

Halloj!

Vinst igår... H-vete så skönt! :D
Nu gäller det att vinna hemma imorgon, sen är det näääära... SM-GULD!!!!

Har nu haft lunch på jobbet, ska snart få massage av en massör som kommer hit varannan vecka, ska bli "hööönt".

Ikväll ska jag hämta en cykel jag "bokat".. Sen blir det att handla mat inför imorrn, ev. göra en tårta (om jag orkar). Annars köper jag en. :) Har lite att städa oxå oså.. Imorrn blir det nog inte många knop, mer än att laga maten efter tatueringen.. Bäst att försöka få så mycket gjort som möjligt ikväll.

I helgen blir det somsagt klevsfall och lite kattvakt i Rimforsa.
Hoppas hoppas solen kikar fram... :)

Nu ska jag återgå innan det e dax för massagen!

Hade så fitn och HEJA LHC!


Puss*


Kommentarer
Postat av: Bara Linda

Nu får grabbarna ta och skärpa sig! Onödigt att göra det så spännande! Det är vinst i morgon som gäller! HEJA LHC! :D

Postat av: Åsa

Jaaa fasen, nu måste de bara ta´t :)

Kraaam

2008-04-15 @ 10:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback